Trending audio’s — je komt ze overal tegen. Van dansende barista’s tot hondjes met zonnebrillen, Instagram staat er vol mee. En eerlijk? Ze blijven hangen. Maar als ondernemer denk je misschien: Leuk hoor, zo’n catchy deuntje… maar levert het me ook iets op? Goede vraag. Want ja, trending audio’s kunnen je zichtbaarheid een flinke boost […]

Trending audio’s op Instagram: gouden kans of gimmick?

Trending audio’s op Instagram: gouden kans of gimmick?

Lees verder

Scroll-stoppende content, maar geen actie? Zo schrijf je een Call-to-Action die wél werkt

Call-to-Action. Klinkt misschien als iets voor in een marketingboek, maar geloof ons: het is je geheime wapen op social media. Je caption is scherp. Je beeld knalt. Maar… geen likes, geen reacties, geen klik. Ai. Zonde van al dat werk, toch? Grote kans dat je iets mist. En nee, het is geen algoritme-trucje of magische […]

Scroll-stoppende content, maar geen actie? Zo schrijf je een Call-to-Action die wél werkt

Scroll-stoppende content, maar geen actie? Zo schrijf je een Call-to-Action die wél werkt

Lees verder

Nieuwsbrief saai? Alleen als je ze saai maakt. Want laten we eerlijk zijn: e-mail is misschien wel het meest onderschatte marketingkanaal dat er is. Het is jouw directe lijntje met je klant — geen algoritmes, geen dansjes, geen ruis. Gewoon jij, jouw verhaal en een inbox die openstaat. Maar… dan moet je een nieuwsbrief wel […]

Nieuwsbrief schrijven die wél gelezen wordt (en verkoopt ook nog eens)

Nieuwsbrief schrijven die wél gelezen wordt (en verkoopt ook nog eens)

Lees verder