Yes, je leest het goed: alle Facebook video’s worden reels. Meta gooit het roer om en dat heeft flinke gevolgen voor hoe jij straks video inzet op Facebook. Geen aparte “video”-tab meer, geen keuze meer tussen een normale video of een reel. Alles wordt… reels. Maar wat betekent dat precies? En wat moet jij hier […]
Lees verder
Relatiemarketing is relevanter dan ooit. Toen ik laatst op zolder tussen oude studiepapieren zat te snuffelen, vond ik iets bijzonders terug: mijn paper voor het college Bedrijfsjournalistiek. Het onderwerp? Customer media. Wat toen nog een beetje oubollig klonk, blijkt nu verrassend actueel. Sterker nog: het is actueler dan ooit. In een wereld waarin AI onze […]
Lees verder
TikTok strategie verandert sneller dan je kunt zeggen “For You Page”. Waar we ooit scoorden met een trending sound en een beetje random tekst, vraagt TikTok in 2025 om een totaal andere aanpak. Strategie is key. Merk je dat je views dalen of je bereik niet meer is wat het was? Grote kans dat je […]
Lees verder