Nieuwsbrief saai? Alleen als je ze saai maakt. Want laten we eerlijk zijn: e-mail is misschien wel het meest onderschatte marketingkanaal dat er is. Het is jouw directe lijntje met je klant — geen algoritmes, geen dansjes, geen ruis. Gewoon jij, jouw verhaal en een inbox die openstaat. Maar… dan moet je een nieuwsbrief wel […]

Nieuwsbrief schrijven die wél gelezen wordt (en verkoopt ook nog eens)

Nieuwsbrief schrijven die wél gelezen wordt (en verkoopt ook nog eens)

Lees verder

We zeggen het maar meteen: cross-channel marketing is geen hip marketing-buzzword. Het is een gamechanger. Zeker als jij als creatieve ondernemer, horecazaak of lifestylemerk zichtbaar wilt zijn op een manier die écht blijft hangen. Want laten we eerlijk zijn: jouw klant is overal. En als jij dat niet bent? Dan mis je kansen. Wat is […]

Cross-channel marketing: zo zet je jouw merk op de kaart (en houdt ‘ie daar ook z’n plek)

Cross-channel marketing: zo zet je jouw merk op de kaart (en houdt ‘ie daar ook z’n plek)

Lees verder

Ben jij iemand die graag even terugblikt op je prestaties? Dan heeft Instagram een cadeautje voor je. Met de nieuwste Instagram update introduceert het platform twee nieuwe features die speciaal zijn ontworpen om jou als creator meer inzicht, motivatie en zichtbaarheid te geven: Recaps en Celebrations. En geloof ons, hier ga je blij van worden. Wat zijn Instagram Recaps? […]

Instagram update: Recaps en Celebrations geven creators een boost

Instagram update: Recaps & Celebrations geven creators een boost

Lees verder