Marketing in 1980… je ziet het zo voor je. Dikke advertenties in de krant. Een commercial op Nederland 1. En daarna: duimen maar. Want of iemand het gezien had? Geen idee. De slogan was: meten is hopen. Totdat het internet kwam en alles veranderde. Fast forward naar nu. We zitten weer in een transitie. AI […]

Marketing in 1980, maar dan met superkrachten

Marketing in 1980, maar dan met superkrachten

Lees verder

Zelfspot in marketing: durf te lachen om jezelf (en win je publiek)

Goede content maken klinkt zo simpel. Gewoon even een leuke post, een slim haakje, misschien een meme erbij en klaar. Toch? Maar wie het ooit geprobeerd heeft, weet: écht goede content maken is een ander verhaal. Niet zomaar iets posten, maar iets dat blijft hangen. Iets dat mensen raakt, of beter nog: in beweging brengt. […]

Goede content maken begint met luisteren, niet met schrijven

Goede content maken begint met luisteren, niet met schrijven

Lees verder

Instagram SEO. Jep, dat is een ding. Sinds kort duiken posts van bedrijfsaccounts ook op in Google. Wat betekent dat? Dat je content op Instagram ineens véél meer bereik kan hebben, als je weet hoe je het aanpakt. Geen stress, geen technische toverkunsten. Gewoon slimme optimalisatie van je profiel, captions en hashtags. We nemen je […]

Instagram SEO: zo maak je jouw content beter vindbaar

Instagram SEO: zo maak je jouw content beter vindbaar

Lees verder